Hos Håndklædetørrer.dk leverer vi i hele Danmark, Sverige og Norge.
Håndklædetørrer.dk tilbyder forsendelse for alle betalte og bekræftede ordrer inden for hele Skandinavien til en pakkeshop samt privat adresse. Hvis De ønsker levering til privat adresse, koster fragten 148,-, dog undtaget radiatorer, som koster 198,-.
Vi sender som udgangspunkt alle vores ordrer med Postnord, men anvender en fragtmand såfremt der er tale om større ordrer.
Når Deres ordre er sendt vil Deres ordre status blive ændret til “Sendt” og en automatisk e-mail vil blive sendt til Dem som giver Dem oplysninger om et tracking nummer og et direkte link til fragtmandens / Post Danmarks hjemmeside til at følge Deres forsendelse. Ved normale tilstande vil De modtage Deres varer indenfor 2-3 arbejdsdage. Hvis De ikke modtager Deres varer kontakt da os ved at bruge detaljerne nedenfor.
HT Prestige ApS
Håndklædetørrer.dk
Egeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Tlf.: 71 70 75 95 / 53 79 75 95
kontakt@haandklaedetoerrer.dk
Vores showroom har åbent således:
Man-fredag: Kl. 09.00-17.00
Lørdag : Kl. 10.00-15.00
Hvis der af en eller anden årsag går mere end 14 dage med Deres levering fra datoen vi har modtaget Deres ordre, vil De blive informeret.
Du kan også selv afhente varen hos os.
Modtagelse:
Efter modtagelse af din vare/varer anbefaler vi, at du tjekker for transportskader samt generelle fejl og mangler.
For at lette bevisbyrden for at skaden ikke er sket efter levering, anbefales det, at kontrollere at det modtagne er i god behold, samt at emballagen ikke har været brudt, når de har modtaget varen. Hvis de efter at have modtaget leveringen kan se at pakken er beskadiget eller at indholdet ikke er i god stand, bedes de oplyse dette til chaufføren (leverings manden). I dette tilfælde anbefales der ikke at De accepterer eller underskriver for leveringen, men derimod anbefales det at De straks meddeler dette til os med en mail.
Vi anbefaler, at du undlader at arrangere eller foretage nogen planer for installation af din varer, førend at du har modtaget din levering, samt at du har sikret dig at du har modtaget din vare i god stand uden nogen skader eller fejl.
For erhvervsdrivende:
Erhvervsdrivende kunder har pligt til at undersøge varen straks efter modtagelse. Erhvervsdrivende kunder har også pligt til straks at meddele os, hvis der sket en skade under transporten. Sker dette ikke, vil kunden ikke kunne reklamere over transportskader.